!

hejdu,
jag har har ganska mycket att berätta.
en person har ljugigt och sagt att jag rökte igår på kåken,
men alla vet att det inte är sant, för jag rökte inte
och då ringde dom min mamma osv..
asså vad vill dom?

ååååh, jag blir förbannad...........................

ne men, sen äre massa annat så jag får inte sitta vid datorn, ingen når mig på mobilen helller,
och jag får inte gå ut,
och snart far jag till pappa.


ajja, nog om det,


idag vet jag inte vad jag ska göra,
det är fan fredag.
fyfan, och jag ska bara sitta inne?



jag kan inte heller ringa pappa och prata med han.
jag kan inte smsa neea..
jag kan inte smsa någon..
jag får inte tag i någon på något vis..

asså jävla fittsatanskukhelvete...



jo, jag vet, jag är jävligt sur,
men ajja,!
pappaa nästa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0