!!!


hemma från stan nu!
skööönt!

och när jag kom hem så hade jag fått massa julklappar så jag har öppnat alla,

av min morbror fick jag en handväska i äkta skinn, skitsnygg!
mormor- mascara, massa nagellack, och ett läppglans.
ninaochroger-ett jättefint halsband, ett M med diamanter och någon glittergrejjs.

mamma-en locktång, smink för 700kr idag, och sen ska jag få när jag kommer hem från pappa.

sen får vi ju se vad jag får hemma hos pappa..
jag vet då att jag får 2000kr i pengar iaf, ;D

ajjaaaaaa=)


MEN VET NI VAD?!?!?

IDAG FYLLER VÄRLDENS BÄSTA POJKE ÅR!
OCH DET ÄR RILL3
GRATTIS GUBBEN, HOPPAS DU HAR HAFT EN JÄTTE TREVLIG FÖDELSEDAG!
ÄLSKAR DIG!


allt jag hade att säga.

love♥

♥♥♥♥


Kommentarer
Postat av: Rill3

Naaw gumman! (L)<3<3<3

dagen har varit super! TOBBE ÄR HÄR! :D DÅ VART JAG ÄNNU MER GLAD! :D<3



Älskar dej<3

2010-12-22 @ 18:58:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0