fallen

hey!

förlåt för att jag inte har bloggat på länge,
men det har varit skola osv..
jag har varit helt slut..

helt säkert..


jag åt typp just, och ska sminka mig och välja kläder tror jag,
sen skulle jag ringa neea och hannah och säga vad jag skulle ha för kläder,
HAHAH, mina små söta gullegrisar:]
fast vadddå små, dom är ju äldre än mig(A)(A)
HAH:]



asså jag fattar inte vad som händer?
ena dagen, vill jag bara bort
andra dagen så är jag sjukt glad,

hur fan kan de bli så?
och ena sekunden kan jag vara glad, och den andra sur som ett bi,
som idag på skolan tex?


mamma slutar fyra så jag måste vänta på henne,
så hon får prata med mig tydligen,.
blä.


men nu ska jag nog börja sminka mig
kåken ikv?

HAAADEEEH



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0