godkväll! ; tidinställt

just nu sitter jag och ser film med min kära pappi och min bror!
snart äre julafton!

och ikväll äre ju uppesittakväll.
någon mer än jag som komemr vara vaken länge?
eller vill ni hellst somna tidigt så det blir jualfton tidigt?

här var det mycke snö, men inte lika mycke som i skellefteå.
det kan jag lova!

gud vad jag saknar neea redan.
om du läser min blogg nu neea.
jag älskar dig!
vi ska hitta på något när vi båda två är hemma!

det var väll allt för mig!
såklart saknar jag er andra också, typ emma,paue,idah,emelie osv..


love♥



Kommentarer
Postat av: emelie

bäst för dig!:D

hoppas du ha haft en underbar jul<3

puss

2010-12-25 @ 14:32:45
URL: http://emeliehedlundsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0