svar!

Rill3: är du kär i någon pojk?<3

- nej<3


Johanna: visst älskar du mig?:]<3

- klart<3


Anonym: är du och jocke på g?:P

- hahnej:)


Zepo: gillar du katter?<3

- ahah antar de?:]


Kim: vad e roligaste med sommaren?:)

- nog att vara ute sent på kvällarna med underbara vänner och ha de chill:)


Neea: hejj:]
älskar du mig?
äru kär i mig:]?<3<3<3<3


- hej, klart jag gör!!:]
klart älskling, vi är ju gifta?:]<3<<3


Emma: är du kär?
Gillar du någon just nu?
vinter eller sommar?
Vad tycker du om soc?
Saknar du sommaren?


- nej
-nej
- sommar helt klart:D
- inge bra,
- jamen oja!!


Adrian (inte rosendahl): är du singel?:D

- jajjemäään:)


Emelie: hur mår du idag?
om du fick spola tbx tiden, hur långt skulle du vilja sopla tillbaka då?
Den bästa perioden?
hur gammal vill du vara?
har du bajsa idag?
äre skönt att bajsa?
visste du att rill3 och albin tycker det är skönare att bajsa än att ha sex?
Händer sommaren 2011 när vi fyller 15?!?!?!:D
Taggar du sommaren?
Bästa låten just nu?


- jag mår prima:D
-till sommaren tror jag
-den bästa perioden var när jag levde livet
-jag vill vara arton
-haha nej
-skönare att vara med dig;)
-ahahahhaha nej det vssite jag inte:D
-jadu emelie;)
-somfaan!
-seek bromance, mikrfonkåt


Anonym: du verkar vara kär i albin öster.
gillar du han mer än vän?


- nej.


Per: Vad tycker du om vintern?

- jag tycker inte alls om den, men rätt kul ibland:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0