- men mickan varför har du lagt en smutsig tallrik bland rendisken?!?!

hellu!


just nu sitter jag och lyssnar på music och dricker kaffe:)
har gjort mig klar, sminkat mig,klätt mig osv,
så snart blir det att fara till min underbara moster:)
ska fika där för hon fyller år:)
eller imorgon fyller hon år men de är kalas idag!:)


kollade nyss på en blogg att det var en tjej som var 14år och fått barn?
de är helt sjukt, tänk om jag skulle gå och knulla med någon sen bli gravid och föda medans jag är 14år?
alltså helt seriöst?
vill man inte typ leva livet innan man skaffa barn?
14år lite väl tidigt , haha?
menmen, folk gör ju som dom vill.
det värsta var att hon hette mikaela.


jag har faktiskt ingenting mera att säga
pussen!!




partyparty



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0