boy, you make me go crazy.

helluuuu


asså jag kom typ hem för en timma sen, eller typ en halvtimma sen:$
idag blir det att se tv hela dagen typ......
trist!

mamma tog ju av mig mobilen, datorn och jag har utegångsförbud,!
hopppas jag får gå ut på fredag! =)
annars blir det lördag..


nu är ingen hemma så nu kan jag göra vad jag vill!
så om jag inte bloggar ofta så beror de på de!
snodde tilllbaka min mobil från mammas väska imorse, så alla har kunnat få
tag i mig idag, men när hon kommer hem så måste jag fort stänga av den och lägga ner den igen
så hon inte märker något,
hiih, buus


har faktiskt inge mer att sägas utom att jag äger dig, !




feelings are not something we fault of.
they just show up.
I love you, and I will always do

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0