okey, lets play a game? ;)

helluuu!!

har inte gjort ett piss idag,
det hära inlägget vill jag mer säga vad jag känner för en person.


jag älskar dig.
du betyder så sjukt mycket för mig.
du har alltid funnits dära för mig.
vi har grina och skrattat tsm.
vi har varit sur, arg, irrierad på folk, som vi har skrattat åt sen.
när vi var små så lekte vi med rockringar.
vet inte om du minns de,
men vi har som varit barndomsvänner.
och nu fann jag dig,
och det är jag så glad över!
vi har dampat tsm, hahahah typ varenda dag:]
jaa, asså gumman...
jag vet inte vad jag ska säga
jag älska dig sjukt mycke,
du är som en syster för mig,
jag kommer alltid finnas hära för dig,
om du vill ha någon att gråta på, så finns jag hära för dig,
du är den finaste jag vet på denna jord!
folk frågar oss sjukt mke om vi är syskon, och vi kollade på varandra och skrattade:]
endel sa vi nej till, men endel lurade vi:]

i somras så hade jag så kul med dig,
vi gjorde allt tsm, det gick inte en dag utan att jag var med dig,!
jag älksar dig gumman.
kom ihåg de, och jag finns alltid hära för dig, och då menar jag alltid!



Kommentarer
Postat av: NEEAAAA

gumman, jag älskar dig!.

du och jag mot denna värld!.

kan skriva 10000 ord om dig men kommer int på dom just precis nu. men du vet hur jag känner och du vet hur mkt jag älskar dig gumman!.

kom ihåg vad jag säger

DU OCH JAG MOT DENNA FUCKING JÄVLA ÄCKLIGA VÄRLD! DU OCH JAG MOT PERSONER VI HATAR!

DU OCH JAG MOT ALLT PRECIS ALLT!!!.

jag ska göra allt va jag kan för att behålla dig!.

i love you to the end!.

säger te alla andra: kom ihåg mig och mickan som en krigare, mot denna värld va vi bäst!.

2010-11-29 @ 18:09:56
URL: http://linneave.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0