stor stark och jäger folk tittar på mig

HEYY!!!



först vill jag bara säga.
gud vad jag saknar folk.
asså jag har tänk på de..


jag saknar neea.
jag saknar rille.
jag saknar hannah.
jag saknar idah.
jag saknar albin.
jag saknar vippen.
jag saknar andre.


jag saknar sjukt många för att jag har haft utegångsförbud.
men den jag saknar mest är faktiskt neea.


ajja,
nu lämnar vi det!
var på stan idag, jag,emelie och emma for och träffade johannaälskling så vi var med henne:)
vi gick runt och kolla lite, själv köpte jag ett par nylonthights med mönster, en svart urringad tröja, och en som en halsduk, fast det är som inte de heller:]
hahah ni fatta säkjert vad jag menar:]



ehm..
ikv vet jag inte vad som händer, jag börjar bli rätt hungrig,
får väl se om någon hör av sig,


nu ska jag ringa mamma

puss!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0