aaaaa

Hur bor du: jag bor i ett hus? typ en minut från vattnet?

Brukar du komma i tid: oftast, händer väl då och då att jag kommer alldeles försent

Hur lång är du: typ kanske 165cm?

Kan du laga mat: asså typ, men jag är ändå superdålig! fråga idah ;)

Har du någon fobi: jag har så sjukt fobi för spindlar, och typ äckliga saker som kryp, skolans alla toaletter , uew..

Hade du en bra kväll igår: minns inte ens vad jag gjorde igår?

Vilket är ditt senaste inköp: ett par nylonthights, som gick sönder samma dag:P

Din favoritdryck på morgonen: jag äter/dricker inte på morgonen, men isf typ cappucino, eller hure nu stavas med daim i, brukar inte göra det för jag är sååååå lat!

Var fick du dina senaste pengar ifrån: pappa tror jag?

Har du sovit i din egen säng inatt: yep

Vad hade du sönder senast: en stol tror jag

Vem snackade du med senast: neea<3

Alkoholhaltig favoritdricka: soc<3<33<<333<3<3<

När gjorde du senast något riktigt dumt: jag gör aldrig dumma saker, jag står för det jag gör också;)

Saknar du någon just nu: jag saknar min kära pappa grymt mke!

Vad ska man göra för att få dig irriterad: typ hålla på att tjaffsa när jag har mens, bara en liten liten kommentar kan göra så att jag brinner av
.
Intressen: shoppa, vänner, utekvällar, MASSA

Senaste person du ringde: mamma

Vad drack du senast: cocacola<3

Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: kaffe? not my style

Använder du hudkräm: oftast

Är du nöjd med ditt liv som det är nu: precis som det är nu?, SJÄLVKLART

Vilken låt lyssnade du senast på: Usher featuring will.i.am – OMG

Vad tycker du är äckligt: folk som luktar svett, har typ smör i håret?, insekter, jätte mke!

Har du pengar på mobilen: nej:(

Vilken svordom använder du mest? helvette & jävlar tror jag? , men jag använder hela tidne svärord, jag vet att det är inte fint, men men

Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? ta bilden

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? en lägenhet, nya möbler och allt, typ massa!

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan? jeeep

När var senast någon stötte på dig? inte för så längesen

Vad åt du till middag senast? jag minns inte ens om jag åt middag igår?..

Äger du några popband t-shirts? tror fan inte de alltså

När flög du senast? omg, typ kanske när jag var 12

Pratar du några andra språk? Engelska kan jag, men jag praatar det inte ofta:P

Har du gråtit offentligt? jaa

När sov du senast på golvet? minns inte, inte längesen iaf

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera? länge!

Är dina dagar fullbokade och stressiga? jag stressae jämt

Vad säger du till dig själv när allt känns svårt?

Skulle du någonsin hoppa fallskärm? ONEJ

Tycker du om att krama folk? jag tycker inte om det , jag älskar det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0