broken road

helluuu!



jusat nu sitter jag och emma kollar på lite olika idol videosar från idol!:)
jag msåte säga att endel var sjukt sjukt bra!
nästan så man håller på att trilla av stolen;)


ajja, ikv blir dte nog kååken, men innan det så ska jag bara plocka
ihop några kläder från golvet på mitt rum, och he dit lakanet som jag sparkade ut på natten:)

jag vill inte skriva så långa texter för då blir det så sjukt jobbigt att läsa,!
men ni får hade , så kanske vi syns på kåken eller nått?


puss:*


Kommentarer
Postat av: Rill3

Fara till kåken?... Hm... låt mej tänka.... Hmmm... jag vet inte..... Hm..... vad tycker du?..... hm.......... :D<3

2010-09-13 @ 17:51:46
Postat av: Rill3

Fara till kåken?..... Hmmm.... Vet inte..... Hm.... Måste tänka..... JAG VET INTE....... Hmmmmm.... Vadtycker du?....... :D<3

2010-09-13 @ 17:52:48
Postat av: Sannaaaaab

kolla min blogg(a)?



www.sannnaaasliv.blogg.se

2010-09-13 @ 17:55:38
URL: http://sannnaaasliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0