!!!

just nu sitter jag hemma , jag kom hem för ca en halvtimma sen, kanske 40 miuter? :)
emma fösöker få tag i sin mamma medans jag bloggar! :)
det går inge bra för henne så hon blir arg:$
skitgulligt:$


ajja, när emma far eller om hon far om hon dvs får tag i sin mamma eller pappa
så ska jag sminka mig, platta håret osv:)
sen ska jag ringa neea, eller om hon skulle ringa mig,
- jag minns inte :)
men dte är mina planer för kvällen att vara med neea:)

vet inte vad vi ska hitta på, om det blir kåken eller om det bara blir att vara ute :)
det får vi väll se :)



menmen, nu ska jag rusa vidare!



vi hörs imrogon eller ikv:)

hinner inte ladda upp en bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0