gummisnooddd

helluu! :)
gud vad kul jag hade igårkväll :)
jag och emma var med neea,vippen,zinken,jimmy,paue,malin,rille och tobbe kom också , sen kom albin, hugo och fia,
fast hugo och fia for väldigt tidigt.:(
vi drog oss till rille och var där ett tag, bara jag, albin, emma,tobbe och neea :)
sen var vi där bara ett litet tag, sen for vi hem till jimmy och där var dom andra som
dvs zinken,vippen,jimmy, & paulina :)
vi hade jävligt kul hemma hos jimmy, :)
jag och neea garvade mer än jag vet5 inte va:$
vi for hem vid 12, och då åt vi, sen såg vi på en film, menm emma somna så jags åg klart den, sen kröp jag ner
brevid emma, fast jag kunde inte somna driekt, för det var åska , och det blixtrade:]
och jag var typ livrädd,:]
men till slut somnade jag, :)
nu håller emma på att platta håret, medans jag typ funderar?
vet inte vad vi ska hitta på idag, det blir väll något kul antar jag?
eller just ja, det är söndag, alltså ganska drygt:]
ajja.
pussS:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0