höööööööööst

hellu:)



förlåt att min update har varit lite upp och ner, men
jag har så mycket att göra, både i skolan och hemma..
eller, jag är nästan aldrig hemma.,
typ skolan,kompisar,hem och äta, sen far jag ut igen, kommer hem på kvällen säger godantt
sen går jag upp och ser på tv i mitt rum?

HAHAH, kul liv?:$


igår var jag iaf på kåken,
det var kul till en början,
men den blev det bara drygt och deppit,

ajja, idag vet jag inte vad jag ska hitta på, :)
blir väll som vanligt, att vara med kompisar? :)
det är ju lördag så man borde hitta på något riktigt kul;P




har faktiskt inge mer att säga,
nu smsade pappa och frågade om jag var vaken
ska väll ringa till han och tomprata i nån timme,
jag är så hilmla glad över att jag har kontakt med min pappa även
fast han bor 40mil ifrån mig,
jag älskar han över allt annat!

långt inlägg, tråkigt att läsa,
min blogg sug


lägger in några bilder från i somras






tog typ hundra år för att ladda upp bilderna, så jag orkar inte ladda upp mer bilder!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0