jag diggar din lilltå?

hellu!

förlåt för jättew dålig uppdatering, men jag hann inte blogga innan skolan :)
jag beställde kläder igår, och så städa jag mitt rum jätte fint:)!
så nu kanske jag kan ta hem folk? :)

idag ska ju jag vara med mikaelape, hon ska sova hos mig:)
vi kommer nog ha jätte kul, hoppas jag :)

på kvällen var jag på kåken, det var typ kiosk möte, och om vi får ihop tillräckligt mke pengar,
och man måste ju lägga til sälv också så ska vi fara till göteborg, ändå sjukt nice?
ajja,


jag dricker powerking nu, för jag måste bli pigg?
jag kan inte vara såhär sliten när jag ska till skolan, och ha svenska i en och en halvtimma:(
de sug:]



ajja,
jag har inge mer att säga, det händer säkert att jag bloggar på skolan från mobilen :)
men som sagt, då blir det ju inga bilder så ni får ursäkta:)


puss:*



< jag just några månader innan min pappa och mamma skiljde sig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0