so:(

tjena!

just nu sitter jag i skolan och har so, vi håller på med någon uppgift man ska
typ skirva om alla olika partier och massa frågor  till dom, det kommer betygsättas dessutom...

gud vad less jag är på skolan!
haha fast nu sitter jag ju bara och skirver på bloggen:)
anledningen att jag inte skrev imorse var för att jag inte hade tid..
jag vaknade halv åtta och skulle sminka mig och allt! :)
så jag hann tyvärr inte, men jag ska föröska hålla uppdatering :)


tur att vi fick jobba med datorer iaf idag på lektionen så jag kunde skirva!
idag ska jag vara med neea, vilket ska bli jätte kul! :)



jag har inge mer att säga, bloggar mera när jag kommer hem! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0