strobe

heluu!:)

just nu sitter jag och lyssnar på min favorit låt Deadmau5 – Strobe (spotifylänk)
asså den låten får en att koppla av, helt seriöst, fast man vill ändå spåra?
dom sjunger ALDRIG i låten, och den är 10.33 minuter lång :)
sjukt bra, även fast den är lång:)


igenom att jag är jätte jätte lat och inte orkar he ner mina kläder i tvättkorgen nere
så har jag inga kläder?
så mina mjukisbyxor är i torktummlaren , så jag väntar på dom :)
sen äre bara att skynda sig iväg till skolan:)
orkade inte sminka mig idag, så det blev naturellt:P


just nu sitter jag och pratar med johanna på facebook, gud vad jag saknar henne!:(
hon är ju för fan i afrika och jobbar:(
hon kommer hem om 18fucking dagar:O
saknar iaf jätte jätte myket:)



har inge mer att säga
skirver mera sen!


 ojojoj, HAHAHA det dära minns jag som det vore igår, utan skor, tror ni jag frös?
asså det var ju kanske i november denna bilden togs, det var frost överallt , is och sånt, det är ett år sedan, jag var med linus,emil och idah!
HAHAHHA, fan va kul<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0