time for school

asså ne, jag vet inte om jag stava rätt där uppe?
men vet ni vad, det skiter jag i!
just nu sitter jag och väntar på att jag ska orka klä på mig..
har bara bh,trosor och byxor,
idag orkade jag verkligen inte fixa mig, så jag går till skolan helt utan smink
inte ens foundation, det som jag alltid brukar ha?
känns ganska konstigt,
men från ett ämne till ett annat så idag efter skolan dvs 20 i 4 så måste jag
städa mitt rum, för det ser ut som ett bombnedslag där, sen ska jag tvinga mamma upp till stan,
eller så blir det först stan sen städa, för jag måste ha ett par nya skor!
ser att det är lite sol ute, hoppas det kommer mke mer!
nu ska jag gitta
hejdå:*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0