du är inte så hård som du tror


denna sexiga bild gjorde jag åt pappa när jag gick på dagis för han kom och hämtade mig (han for från sundsvall) han har fortfarande kvar den och det är en prinsessa..
och den ser ju verkligen ut att ha brytit nacken?
jag hade talang redan då;)

hej!

kom just hem, fick skjuts hem av johannas padre som kom och hämtade henne :)
ikväll har jag inte gjort så mke, träffade johanna ett tag och fick prata med henne osv..

snart ska jag hoppa in i duschen sen blir det att lägga sig i sängen och se tv.
och säga hej till john blund.
måste upp tidigt imorgon.. och det känns verkligen asjobbigt.
ska till stan också och fixa smågrejer sen mot hamn och träffa johanna sedan blir det att spendera min kväll med henne och några fler :)

ajja..

har inte så mycket att säga.
justja!
fick just precis slut gratis skulle skicka ett asviktigt sms, men icket.. slut gratis vilket sug.
och inga pengar på mobilen

hinner nog inte blogga något imorgon.
men ni får ha en sjukt trevlig fredag!


kolla bara.. så jävla brun jag var?
hur gammal var jag där?
haha.. typ kanske 6år? haha minns att min kusin hade sminkat mig och det var när jag var hemma hos pappa hela sommaren.. jag minns att jag nyss hade fått den tröjan av min faster och att jag råkade gå ut med den så det började tjuta i affären..
pinsamt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0