du slutar andas och kollar på henne.

hej!


jag har inte bloggat på 2dagar för jag har inte haft tid.
jag har inte varit hemma något..

i torsdags for jag upp till stan och träffade johanna så vi for och handlade mat och senare åt vi:D
och gick runt lite på stan satt och snacka senare drog vi vidare till hamn och där hände det inte mycket.
kom hem senare på kvällen.. ingen hemma?

igår så for jag och åt, och var med emelie och sanna, och senare var vi med emma också.
ahhaaaa. vi gjorde inte så mke.. för jag var astrött
ajjaaa.
ja, jag kom hem vid kvart över 12 tror jag? så jag hann inte packa för idag far jag till papppaaaaaaaaaaaa

japp check. taggad.

kommer inte blogga ett pisssssssssss när jag är hemma hos pappa.
om någon känner för att gärstblogga så gör dom de :)
men ha det bra!
ni når mig endast på mobilen, pussss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0