jag får alla emot mig, men ändå så är ni med mig.

hej!

kom hem från skolan för ett tag sedan, fick skjuts hem :)
vilket kändes suuuper!

ska väl snart ta och fixa mig osv :)
känner mig inte frääääsch..
haha..
har verkligen inte orkat brytt mig på typ hundra år känns det som!

hade fysikprov idag, kändes bra efter jag hade gjort det!!
jag är ju inte en fysikmänniska om jag säger så men det gick ändå rätt bra! =)
och snart har jag utvecklingsamtal med läraren också..
hjälp.
nje, men det går nog bra =)
jobbade även stenhårt på so:n idag.. hehe
till en början sen tappade jag koncentrationen så vi ringde till jehovas vittne så jag slapp sitta och skriva :)
och då blev allt mke roligare för jag höll på att garva sönder när lovisa ringde..
haha..


DET VAR ALLT FÖR MIG.
TACK OCH HEJ.
ha en bra torsdag.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0