last night



hallojj:D


dunkar musik nu.
allt känns så jävla underbart just idag!
vet inte varför?
kanske därför jag ska vara med baby idag?
såkalrt.. det måste det vara! :D

nej, men är sjukt taggad på livet iallafall!
hjälpte mamma och plocka ur diskmaskinen och plocka in den med skitig disk.
visst är man duktig ibland?
senare ska jag plocka undan lite i mitt rum faktiskt!
känns riktigt bra även fast jag lider av mensvärk..
men då äre bara ta alvedon, men blir så sjukt sugen på choklad!

haha...


baby sover hära ikväll iallfall!

det var väl allt jag hade att säga!
ha det bra! :)

tycker ni uppdateringen är bra?
kommentera gärna mera. för jag har ju faktiskt läsare på min blogg!

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0