om blickar kunde döda så skulle jag ha en blick ut mot världen

just nu sitter jag med fina emma och gör ingenting, vi såg lite på en film, men den sög!
vi ska nog börja bege oss ut denna tråkiga gråa söndag..
kände inte peppen på att gå ut, vill helst bara ligga undet täcket och gömma mig för allt och alla!

ja..
annars har jag väl inte gjort så mycket idag, mötte emma for på ica och köpte lite gott osv.
jag träffade stoffe så jag och emma stod och pratade med han ett tag och då kom ida och albin så vi pratade med dom också.
ja.

känner mig inte speciellt fräsch idag.
vill helst gömma mig.

ha en bra söndag



hittade en gammal bild på mig.. mera än ett år sedan nu ju!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0