show me your beautiful side

hej!

just nu gör jag inte så mycket, kom just hem :)
jag och emma for upp till stan för att hon skulle sola, sen for vi till mig åt osv :)
vi for ut typ 20 i 9, for på ica och köpte lite gott :)

sen var vi ute och träffa lite trevligt folk =)
och nu snart ska jag lägga mig i sängen och se på film :)
mamma och tobbe är inte hemma för dom är på akuten för tobbe har pajjat sitt knä..
så hela helgen är ändrad och nu vet jag inte hur det blir.
för jag ska inte bo hos johanna utan jag ska sova hemma.. men jag vettefan hur det blir
men hoppas på att det blir bra iallafall :)

men nu ska jag ta det lungt och se på film och äta lite gott..
jag vet, det är onsdag..
haha... men lite iallafall ;)

puss på er snyggingar






jag älskar dig mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0