vi spelar inga mera spel, jag drar mig ur.


hej!

som sagt så var jag på stan igår.
shoppa inget utan var och sola,åt och fika med sötnosarna emelie och emma!

sen vid 3 kom johanna till wayne's och då gick vi därifrån, gick runt lite på stan med emma och emelie,
följde dom till bussen osv. :)
sen då blev jag och johanna själva så då gick vi och handla, sen tog vi bussen hem till henne:)
åt, fixade oss.

senare drog vi vidare mot hamn och ja.
där hände det inte ett skit!

och just nu gör jag då inte mke..
vet inte vad jag ska göra, !?
mitt smink...............................
BORTA?!?!
i min väska, som är... vars?
frågan är ju..

orka bry sig,

ha en sjukt bra lördag nudå!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0