VINST

orkade inte blogga igår innan jag gick och la mig men det blev iallafall vinst till saik igår!♥
UNDERBART!!!

ja.. jag går osminkad till skolan och vi ska fara till stan, varför jag gör det är endast för jag ska sola..
OCH DET ÄR ETT HIMLA SKITVÄDER IDAG..
det vräker ner snö?!?!
kan det inte bara bli vår?



ska också hinna möta upp johanna vid tre sen far vi hem till henne och ätr osv, ska fixa mig såklart..
haha..
ehm, sen far vi vidare mot hamn och ja, sen ska jag ringa neea och sånt! :)

imorgon då blire andra bullar, då kommer johanna, det är ett fortfarande frågetecken om vad vi ska göra
men något kul ska det väl ändå bli, sedan sover hon hos mig! =)

det var allt för mig. kommer nog inte hinna blogga något mer..
men jag gör tidinställda kanske.

pusss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0