who says

hejj!!

anledningen varför jag inte har bloggat är därför jag har varit upptagen med annat nere i Sundvsall :)
träffat massa släktingar, åkt bil, ute och äte på stan :)
ja,.. men typ massa :)

sen blev det tjafs med brorsan, så jag satte mig på en buss och for hem.
vilket var faktiskt ganska skönt.
kom hem i fredags, då hämtade morfar och mormor mig och skjutsade hem mig:)
sen dess har jag väl varit med johanna :)
haha.. hon slagga hos mig i fredags, och igår for vi till stan och käka, träffa endel, senare for vi hem till mig och jag fick duscha fixa mig osv, sen drog vi.

och vad vi gjorde sen orkar jkag inte berätta.

HA EN BRA SÖNDAG.
ta det som en lördag.. bara för att vi är lediga imorgon.
puss!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0