You and me

hellu!

kom hem för ett tag sedan!
slutade 20 i 4, men jag fick sluta lite tidigare, vilket var skönt som bara den :)
just nu kollar jag runt lite på skor som jag funderar på att beställa hem, eller om jag ska vänta tills
jag far till sthlm och shoppar där istället?
ja, vi får väl helt enkelt se!

chrille kom och hämtade mig vid badhuset, kan väl säga att det var rätt skönt att åka bil hem
och slippa gå, är ju så sjukt lat efter skolan :)

ska väl snart gå och sminka mig och vänta på att mamma ska sluta jobbet, sen äta och möta baby.

haha läraren klagade på att jag åt choklad idag..
KLART ATT JAG ÄTER CHOKLAD NÄR JAG HAR MENS..
herregud..


ajja.
nu ska jag kolla vidare på skor, sen ska jag sminka mig osv:)
ha en bra måndag hörni! :)


SKOLAVSLUTNINGEN 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0