frågor

1. Vill du ta ditt ex tillbaka?
-Nej. nej nej och åter nej!

2. Civilstånd?
-Singel

3. Har du någonsin förlorat en nära vän?
-jo det har jag

4. När var sista gången du verkligen skrattat?
-typ vet inte, när jag var med sanna för några dagar sen, då skrattade jag verkligen, men har ju skrattat efter det också men inte lika mycket.

5. Något är fel, den första personen du vända dig till?
-oj.. emma edlund, emelie hedlund, sanna pettersson, johanna albertsson

6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjorde?
-det är det säkert but who cares.

7. När var sista gången du grät mycket?
-för några dagar sedan.

8. Är det någon du vill göra allt?
-?

9. Hur många kan du berätta allt för?
-inte många, tror man ska hålla det mesta för sig själv.

10. Har du någonsin sett en fallande stjärna?
-många gånger!

11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig?
-jo det har den nog. brukar inte hålla folk i händerna men.

12. Beskriv dig själv med ett ord?
-bäst!

13. Har du något som hör till ditt ex?
-nooo och jag vill inte ha det heller

14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet?
-klart jag har!

15. Fullständigt namn?
-Åsa 
16. Favoritlåt?
Mikaela 
Fahlqvist
-lyssnar på allt möjligt, har ingen favorti låt men just nu lyssnar jag på Neon Trees – Animal

17. Favoritfärg?
-Lila, använder inget som är lila, men tycker den färgen är fin!

18. Bästa vänner?
-sanna,emma,emelie,ida,johanna osv.

19. Person jag saknar som gillade min status?
- vettefan

20. Första kram?
-ja det måste ju ha varit pappa eller mamma;)

21. Senast kram?
-buhuhu minns inte.. kramas inte ofta

22. Senaste meddelande från?
-sms så var det: Jimmy.

23. Senaste person som jag någonsin sett?
-senaste personen som jag någonsin sett? fattar inte.. men sista persoen jag såg var Sanna

24. Mitt missbruk?
-cola

25. Favorit butiker?
inte skitaffärerna i Skellefteå iallfall.

26. Vem jag berätta allt för?
Mina närmaste vänner. ni vet vilka ni är.

27. Favorit djur?
-hund

28. Lång?
längst i världen, 1,65 hela centimeter!

29. Vem har mitt hjärta?
-förhppningsvis så har ju jag mitt hjärta!

30. Favorit film?
-Vet inte, en bra film är väl  Never Back Down

31. En hemlighet?
-att jag är less på frågorna

32. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10?
-haha. konstig fråga, orka bry sig man lever bara en gång.
alltså klart jag aldrig skulle ta livet av mig, men fattade bara inte frågan.

33. De flesta minnen med?
-min bror, av vännerna så är det emma edlund

34. Människor har du nyligen blivit mer "nära"?
-vet inte.

35. Vem jag inte kunde leva utan?
-nog kan man klara sig själv nog, men utan pappa och mamma skulle jag ju inte leva, aight?

36. Vem förväntar jag mig att känna för evigt?
-om jag bara får välja en, så är det min bror, vill aldrig tappa kontakten med han.

37. Vem jag älskar mest?

-min familj och då menar jag alltså pappa och mamma äve dast pappa och mamma är skiljda så säger jag familj för att folk ska fatta. &alla släktingar, mindre kontakt med vissa men älskar alla dom iallfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0