kan det bli mera plugg

satt mig just framför datorn och tänkte updatera litegrann!
Mötte upp johanna ikväll och vi pratade för der mesta om lite allt möjligt.
Vi nio drog hon hem och jag satte mig och pluggade i sinne..
gjort det jätta mycket nu och är helt jävla slut.
Imorgon är det fredag och då nalkas det shopping med brudarna.
Kommer nog bli trevligt.

Efter jul funderar jag faktiskt på att dra ner till sundvsall till pappa.. har ju fått pengar dåså..
hrm.. ja vi får väl se? kanske emma följer??
Aja!
ska upp klockan sex imorgonbtti för att hinna plugga ännu mera för att sen göra sig i ordning och träffa julia..
skola sen då..
varför kan det inte vara jullov?
förbannade satans skit!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0