känns som fredag fast det är onsdag..

Kom hem för ett litet tag sedan, kände för att göra en tidig kväll även fast jag är ledig imorgon.
men jag har ju ändå gått i skola idag så jag är helt slut.
Har umgåtts för det mesta med finaste jennifer ikväll, och massa annat folk, balnd annat ida och albin.
turturduvor det dära alltså!!
Ska nog ta mig en macka och bara cilla framför datorn och höra min mobil som hela tiden vibrerar för att folk terrar mig med sms.
slår av den.. ahha!

just det, Jennifer hålller på med min nya design iallfall så troligtvis kommer den upp imorgon, iallfall innan veckan är slut tror jag.
Ni kan gärna kika in på hennes blogg med bra uppdatering och allt!
www.jwe.blogg.se
Aja nu ska jag ta en macka.
pusshej!!
< snygg brutta på halloween!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0