måndag

sönderstressad.
fast ändå hinner jag skriva ett kort inlägg om vad jag har gjort och ska göra.
Kom hem från skolan och hade gympa sista lektionen så jag tänkte vaffan jag dushcar hemma.
går hem och dushar.
Sminkar mig, äter och sen plattar jag håret och fixar det.
Och nu är klockan redan 25i6?!?!
Nä nu jävlar.
Luciavaka ikväll med skolan obligatoriskt, men innan det ska vi vara på badhuset och göra massa olika valfria grjejer. bland annat bada, (vilket inte jag ska göra) bowla osv osv, kolla på innbenady match mellan niorna och lärarna.
Sen ska vi vandra upp till kyrkan senare ikväll och kolla på luciaåg, skulle egenligen vara med men kunde inte.
aja!!
u ut och möta julia!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0