ni får lite cambilder som jag bjuder på sisådär under nattens gång

vi gör typ inget fortfarande, vi har käkat för vi höll på att döö v hunger.. typ tagigt 100 bilder med camen, och det är endast dom här jag kan bjuda på för dom andra kommer aldrig visas.. hehe!
Imorgon är det nyår!!
hur många är taggade på det då?
Jag är då sjukt taggad och kommer skirka som ett as när klockan blir 00:00.. kommer lämna detta år med ett stor jävla leende på läpprana och välkommna det nya året med massa förväntansfulla äventyr.. I'M SO FUCKING HAPPY RIGHT NOW!

kommer snart slå pannan i datorn.. men det är nice..
nej helt ärligt.. jag börjar faktiskt bli lite trött..
älskar dig emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0