söndag

hej!
min julafton blev faktiskt lyckad iår.
God mat med dom bästa och sen vara hemma hos matte:)

iallfall..
jag kan ju berätta vad jag har fått.
Emma(kusin) - plattång och ett par trosor:D
Jessica(kusin)&Daniel+barnen - Ett spel, haah! roligt var det. alltså det är inte som ett spel spel med pjäser utan en kortlek där der står lite saker;)
Mattias(kusin)&Linn- en gullig liten nallebjörn och biokort på 100;)
Jörgen(morbror)-Biokort på 300.
Patrik(morbror)och Veronica- Två makeupstore ögon skugger.
Nina(moster)&Roger- Väckarklocka, haha för att jag ska vakna! :D
Morfar&mormor- Mascara,värmeskydd för hår, bodylotion, ett halsband.
Pappa-1000kr
Monica(faster)-500kr
Mamma&Tobbe-1500kr
Carro(kusin)&Vaso-200kr
johanna- halsband,armband,örhängen,aniktsmakser och en kajal!
OCH tillslut min bror.. jag fick ett par hörlurar till telefonen.


hoppas jag inte glömt någon. hehe!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0