tonight is the night

heloo!
kom just hem.
är så trött att jag inte orkade vara med någon längre.
håller på att slå pannan i tangentbordet nu och somna tills julafton.
ska hålla mig vaken tills inatt endå för att jag inte ska typ vakna klokcan sju imorgon och inte kunna somna om, för det är aldirg kul..

annars då?
kvällen började med att jag satt hemma hos Rickard och kopplade in hans nya dataskärm.
Hna fyller 18 idag så grattis på dig!
sen snubblade det in massa folk, ida albin och marwin och sanna.
vackert folk!

nää.. nu ska jag ta och kolla lite tv sen blir det sängen och tv:n där.
puss på er gullungar!
jHär har ni en bild på mina fina turturduvor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0