tröttare än jag vet inte vad.

kom hem rätt tidigt igår faktiskt.
men såg på tv med mamma tills klockan blev halv 3 sen så gick jag upp och la mig i sängen och var vakken till typ halv fyra.
Vaknade för ett tag sedan.. gud vad jag är trött..

Mamma är på stan med min moster och momor, för dom ska köpa massa nya kläder åt mormor för hon fyllde sjuttio på julafton och då fick hon presentkort på 1000kr en kamera och något mera av min moster och mamma.
Skickade iväg ett sms till mamma där det stod om ett par skor, om hon kudnde kolla om hon hittade dom underbara skorna så kunde hon lägga ut pengar till dom och att hon sen får tillbaka av mig, det hoppas jag iallfall att hon gör om hon hittar ett par snygga skor.
är så less på uggs..
nog för att jag har 25par skor typ.. hehe(a)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0