yes!

nu har jag beställt hem en klänning som kommer kanske efter 4 dagar.
Lycklig att jag hittade den och var riktigt snygg på bilden så hoppas den är lika snygg i verkligheten, med paljetter och allt!
Söndag idag förövrigt.
och det är skyltsöndag i hamn..
Måste stå där och se dum ut med klassen.. eller ja inte hela, uatn jag,emelie,felicia och Lina, för att sälja..
ahha
så nu ska jag springa in i ducshen.
Fick hem alla mina skor också, så mina höga snyggaaaaaa skor är klara till julafton, klänningen också.
Nyår?!
kanske använder det då också, slå klackarna i taket, eller?
hejdå!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bild på den???

2011-12-05 @ 13:49:43
URL: http://byjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0