alla förändras

hej!

jag kollade igenom lite gamla bilder på datorn på mig och massa annat folk:)
nu vet jag inte om jag får lägga ut bilder på folk, men jag tänkte lägga ut bilder på
mig och visa hur mycket man förändras.


allt började när man var liten.


hade inte lärt mig sminka mig, och aldrig färgat håret i hela mitt liv.


hejd vilt färgade jag håret brunt, så jag såg ut som ett vandrande lik i ansiktet.


blev jätte ledsen och färgade det blondt, (själv) så det blev orange istället så jag störtflännade..
och såklart blev jag fjortis och sminkade mig mera och mera, detta var för 2år sedan


for till frisören och dom försökte göra allt för att få bort det oranga, då blev det pissgult och fult,
men sen blekte solen på det och massa silverschampoo, och då blev jag ljusblond!


HAHAHAH.... jag började använda ett ton brunpuder och jag minns att jag tupperade håret jätte mycket
och trodde att jag var snygg..


jag började iallafall kanske börja bry mig lite mera..
fick inte fjortisränderna osv..
håret var väll ganska hyffsat.
men fjortis det var jag..


slutade använda mke smink och köpte hårförlägningen och rog hål i läppen, ett stor misstag kanske..


mitt hår tappade färgen och blev grått/blondt och brunt..
detta var skolavslutnigen 2010,


mitten på sommaren 2010


frägade håret jäääätte blondt,
slutet av sommaren 2010


och detta är jag nu!


hare götttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0