commander

helluuuu!:)

just nu sitter jag på skolan:)
vi håller fortfarande på att skirva denna uppsats..
och idag ska den renskirvas på dator och jag har inte ens skirvit klart min..
känns hur jobbigt som hellst just nu!

engelskaprov har jag idag också!
det var ju kul!..

igår följde jag med emelie till stan iallafall för hon skulle fara på ett möte sen skulle vi fara
och köpa en present åt sonny som fyller år idag:)
grattis gubben♥

då mötte vi kim,anton och camilla så då pratade vi med dom ett tag.
gick på stan med dom.
sen skulle vi ju fara och köpa presenten då följde anton med oss för sen skulleju vi hem:)
och då kom johanna och hennes kompis saana som också skulle till hamn:)
då åkte vi buss med dom osv :)
sen for jag och johanna till sibylla där hon skulle käka med sonny:)
och jaa:)

det var väll typ min dag
sen for jag på möte på kvällen!

hare bäst!

pussen♥

 herregud sån gammal bild


Kommentarer
Postat av: Styleformen

Godmorgon! Sovit gott? :P

2011-02-18 @ 08:50:37
URL: http://styleformen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0