crazy nights!




hejj!
förlåt att jag inte har bloggat något idag men jag försov mig i morse
skolan hade jag inte tid och blabla..
nu är jag iaf hemma..

och det är en byggarbetare hemma hos oss:O
HAHA.. jag våga inte säga något:]
han kanske är typ 20?
eller kanske lite äldre..
ahaha..

ska snart städa och vänta på att chrille ska dyka upp
så ska jag väl laga mat till han och mig,
blir ensam tills ikväll igen för att mamma jobbar och lika så hennes kille.
vet inte ens om chrille kommer hem så..

dte är sjuuukt jävla kallt ute asså!
typ kanske 20minus, och vi skulle ha skridskor idag, men det blev inge av med de int,

ikväll kommer johanna så jag måste väl DRA mig ut i kylan, hade egetnligen inte ett dugg lust med
det, men vad gör man inte för sina vänner?

amen, nu ska jag sätda sen blir det fixa mig lite.
kom till skolan som ett spöke, kom hem som en risbuske.

puss på er!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0