Don't let the music die

nu är allt klart på bloggen.
kanske kommer lite ändringar senare!
men jag orkar inte ändra nu.

det blev väll inget komplicerat precis men :)
kan säga vad jag har ändrat.
eller ni märker det säkert men jag säger endå!

*smylisar i inlägg,kommentarer och i rubriker.
*man kan se väder höger om inläggen
*gjort så att man ser information om mig också på höger sida
om inläggen nedanför vädret.
*större text i inlägg, fälten där nere, kommentarer osv.
och spalten till höger arkiv och sånt! :)
*och en bild som jag har som header, oseriös,precis som mitt liv!

så vad tycker ni om detta?
kommentera gärna om vad ni tycker!

ha en bra dag.
nu ska jag vara social med idah!:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0