:)

har just sminkat mig.
eller dte var ett litet tag sen! :)

ska väll snart ta och klä på mig,
hugor tjatar hela tiden att jag ska vara med han,
men jag kan ju vara med han medans jag väntar på neea,
för han ska ju också vara med knub, och knub och neea är med varandra nu, men massa andra..
för dom har lanat osv!

jaa..
men det kanske händer att jag och neea är med dom!:)
knub, är ju albinöster för ni som inte visste det!

ajja.

jag lägger in en bild på min sminkning för dagen!: )



ser ut som jag har lösöhonfransar kanske ni tycker.
men nej det har jag INTE..

bara mina riktiga ögonfrnasar..

vad tycker ni om dagens sminkning?
förlåt för kvallan... mobilkamera(L)

Kommentarer
Postat av: hugo

klart man vet men Knub är:]..

2011-02-05 @ 14:12:10
Postat av: Emma

du är grymt fin gumman!(L )

2011-02-05 @ 14:17:47
URL: http://eemmaaedlunds.blogg.se/
Postat av: Emma (din kusin)

Tyckte det blev jätte fint men dock så blir det ännu bättre om du suddar ut linjerna lite mera och får ihop övergången mellan färgerna mera, det är svårt men när man lärt sig blir det inte bara jätte fint utan super snyggt ;) Och du har helt fantastiska ögonfransar hjärtat ;) :D PussPuss

2011-02-07 @ 19:50:18
Postat av: Emma (din kusin)

PS: Vi tar en sminkkväll nångång? ;) vore kul :D DS

2011-02-07 @ 19:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0