?

ibland fattar jag inte hur man kan bete sig ibalnd?
massa jävla skitsnack och ljug och allt sånt dära skit:O
och kränka folk via internet?
hur moget är det på en skala?
nu är inte det hära inriktat till någon utan jag bara säger vad jag tycker så ta inte illa upp.
det finns flera folk som kan vara så sjukt taskiga,
det är BARA därför dom vill ha uppmärksam het eller är avundsjuk på dig.
det bästa är väl att inte ta åt sig, men det är svårt.
tex igår så var det en tjej, jag nämner inga namn..
som började skriva massa saker till mig på msn?
hon skrev att jag var en dum jälva blondin och att jag trodde att jag var bäst, och att jag var taskig mot precis alla
men hon har seriöst bara komplex över sig själv..
nu är jag helt ärlig,jag lovar, den hära tjejen slog mig i ansiktet och drog mig i håret?
varför hon gjorde det var därför jag sa åt hon att hon skulle låta bli att vara taskig mot min bästavän.
dte var den enda jag sa och jag sa det lungt..
HAHAHA...
seriöst..
iaf, och hon ska minsann komma fram till mig någon dag när hon ser mig istan och
säga precis vad hon tycker om mig,
och när hon sa att jag var taskig mot alla så kunde hon inte ens säga vilka..
patetiskt om du frågar mig..
om någon gör något mot mig kan jag göra något tillbaka dte får man ta om man börjar bråka med mig,!
säger inte att det är bra att ge tillbaka.
man ska faktiskt inte bry sig om vad folk säger eller gör för det kallas avundsjuka!
dte var allt jag hade på hjärtat!
pussss!

Kommentarer
Postat av: Lina

det är bra att du lättar ditt hjärta mickwald ;)

2011-02-08 @ 21:42:10
URL: http://linaskriver.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0