??!?!?!?!

ASSÅ NEJ... DETTA FÅR INTE HÄNDA.

MIN DAG BÖRJADE SKITBRA!
TILLS JAG KOM PÅ ATT JAG HADE GLÖMT GÖRA SO-UPPGIFT ..

iaf, så gjorde jag den på lektionen och då sa han driekt att jag inte hade fyllt i alla raderna?!?!?!?
men han sa inget om att jag behövde det innan..
så hej IG??
åååh blir så förbannad,

men det var inget att sura över,
jag och emelie for hem till mig hämtade pengar och jag bytte kläder sen bar det av till staan
där gick vi runt och kollade på kläder, sen bjöd jag emelie på mat från frasses:)
sen gick vi lite mer på stan sen for vi på waynes och tog en latte, supergott!:)

sen skulle emelie köpa ett par örhängen men då mötte vi jimmy och då kom david också och sa att bussen var här, och då sket vi i örhängerna och for hem, för övrigt så höll jag och jimmy på att kissa ner oss..

och sen när jag och emelie hade klivit ut ur bussen så går vi mitt i vägen och ser inte att en bild kommer..
då vet vi inte vilken sida av vägen vi ska gå på och då springer vi åt olika håll sen sparng vi och korsa vara ndra i mins 3gånger tillslut hamnade vi på samma sida och jag gick in i en snödriva för jag höll på att dö för jag var så kissnödig och jag skrattade som ett tok..


ahahha...
ja dte var väl det ända jag skulle säga

ÄT FABIAN ÄT.hahaahha..


pusss


bilder från idag kommer upp imorgon!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0