förlåååååt

förlåt att jag inte ha bloggat typ en enda jävla gång på helgen..
men jag har haft fullt upp typ helöa helgen..
i fredags så sode neea hos mig och vi fixade massa saker osv, mötte johanna osv, så då var vi mest ute
och då fanns det ingen tid för datorn.
lördags alöltså igår så var vi bara hos ante hela dagen och såg film osv.
och nu sitter jag hemma hos rill3 och bestämde mig för att blogga! :)
så hära har nni ett inlägg som bevis att jag fortfarande lever.
neea sover hos mig idag osckå :)
vi kommer sääääkert försvova oss imorgon..
för vi två..
typ blonda..elelr hon e brunett men hon är föralltid blond..
nnej vi tyck inte om hennes utväxt..
jag har inget viktigt att komma med,!
men ha det bäst nu,
bloggen kommer bli uppdaterad mke mera nuuu igen:)
pussen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0