fuck him hard, treat him like you would treat a whore.

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJJJ....

okej för det första vill jag berätta att,
från banken så tog det sju minuter för mig att gå hem:O:O

sjuuukt snabbt *stolt*
hihi..

ajja..
ja, ikv har jag inte gjort mke..
endel lördagar kan vara så seeeeegaaa...
iaf, vaknade halv elva av att jag häll på att frysa ihjäl..
hade lyckats gjort något med mitt täcke....
typiskt mig helt ärligt.
jag sparkas,tar upp all plats i hela sängen, (spelar ingen roll hur stor den är)
och jag sparkar jämt av mig mitt täcke..
hannah ringde och ville att jag skulle komma ut, men det rokade jag inte då för jag hade just vaknat
och då var jag tvungen att klä på mig,sminka mig, äta något osv
och det skulle ta flera timmar, men hon skulle till stan så det kunde jag inte..

iaf, då ringde idah, få kom hon från stan för att vara med mig.
gulligt va??!
-------
möttte hugo, sen for vi hem tilll han och slöa..
sen så... kom neea kanske vid halv sju(?)
och då åt hon på bilisten, sne var vi ju med rille också, och idah for hem.
sen drog jag hugo och neea, hugo for till albin och vi for hem till mig, åt sen fick
vi skjuts av min super gulliga bror till bilisten.
jaa...
det enda vi gjorde var att vara social med jocke..
och jag och neea dögarva mesta av tiden..
AHAHAHAAH..
asså seriöst jag tar livet av mig..
ni skulle ha varit där..


ehm..
ja.. jag har väl inte så mke mer att säga...

jo jag kan göra en sak för skojjskull..

10saker ni kanske inte visste om mig!
*hatar clowner, helt ärligt, men jag brukar använda rött läppstift..
*jag ÄLSKAR att var blond.......
*önskar att neea var min riktiga syster.
*älskar att ha mjukiskläder på kvällarna.
*ÄLSKAR att pröva nya sminkningar
*älskar också att vara sjukt oseriös och galen. (ni som känner mig har nog märkt de)
*blir inte lätt förbannad, men när jag blir det svartnar det för mina ögon och jag blir helt fuckad och galen, men sur kan jag lätt bli och irriterad, men då händer det inte värst mycket
*älskar att shoppa helst när jag slipper betala själv..
*har gråtit ssjuuuukt många gånger på kvällarna för jag saknar pappa, ibland klarar jag inte ens av att prata om honom utan att få en klump i halsen och ögonen blir tårfyllda..

sist men inte minst...
* jag tycker själv att jag inte ser bra ut,är tjock osv..
när man ser sig i spegeln vill jag bara slå i den ibland..
därför känner jag att jag måste sminka mig hela tiden för att dölja allt..
och jaa..

jag vet att mina vänner kommer ta illa upp av att jag tycker så om mig själv
men jag kan inte ändra på det.
jag har blivit ner kränkt så jävla många gånger..
INGEN kan ändra på vad jag tycker om mig själv!


nu fick nu veta de..
jag har faktiskt ganska många läsare, men det skulle vara kul om ni kommenterade lite mera!
pusss på er!




systar föralltid.

Kommentarer
Postat av: NEEAAAA

Så söt du är.

jag älskar dig;*

2011-02-06 @ 12:50:53
URL: http://linneave.devote.se
Postat av: kimb

Du är söt och om någon säger något annat så be dom dra åt helvete. Det kommer alltid finnas någon som kommer ogilla något med dig, stå upp för dig själv och bry dig inte om dom och om du själv tycker att du är söt (viktigast!) så kommer alla andra som betyder tycka så också :)

2011-02-06 @ 15:36:15
URL: http://crossthatline.blogg.se/
Postat av: emma

Gumman du fattar inte hur fin du är!!

älskar dig! :*

2011-02-06 @ 21:01:28
URL: http://eemmaaedlunds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0