fuck that

hejjsan alla söta små människor!
just nu gör jag ingenting:)
kom typ just hem:)
fick skjuts hem av idahs pappa! :)
tackar så mycket för det, slippa gå hem i typ 40grader minus..
haha:)

jag fick skirka litegrann idag också så nu är mitt humööööör på topp!
det är sjuuukt jävla varmt huset, nästan så att jag vill klä av mig typ..
nej.. men det är sjukt varmt:)!

jag skulle gentligen lägga upp en dagens outfit i lördags men jag hade ju som sagt inte tid
att blogga i helgen! :(
så det blev inte av,
men lite längre ner ↓ så kommer bilden hur jag såg ut i lördags! :)

nu kom min kära broder hem som jag är rikitgt jävla stolt över kan jag säga!
haha ja, nu undrar ni säääkert varför jag är stolr över han men jag är stolt mer säger jag inte! :)
ajja,.

ha det bra! :)
duschen och sen sängen!:)

pusss!


hahaha aag vet att jag är jättekort:(:(:(


Kommentarer
Postat av: emma

HAHAH gumman jag är mycket kortare, och du fattar inte hur fin du är!!

älskar dig :*

2011-02-14 @ 22:19:30
URL: http://eemmaaedlunds.blogg.se/
Postat av: ZePo^

haha du är inte kort:*<3

btw mitt rum respekt !<3

2011-02-14 @ 22:22:43
Postat av: yasmine modell fru och mamma

söt header

vore jätte gulligt om du kunde rösta på min lilla Dennis kraaam



http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/alla-tavlingsbidrag/index.xml?view-id=41529



2011-02-14 @ 23:22:44
URL: http://yasminegill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0