Gag Gag suck my.. lollipop?

hejj, just nu sitter jag hos min söta idah!:)
eller dte kanske är albins också, men jag hade hon före så albin, hon är min:)
hahaha smart är jag..
vi kom just in, har varit en ganska lugn dag idag på skolan osv, så dte var skönt:)
fick nåra hemuppgifter istället för prov!:)
vilket är suuuuper skönt! :thumbup:
ehm..
sen ska idah vara med albin så då går vi tsm hem, för albin bor ju typ vid mig.
sen vet jag inte vad jag ska göra:)
har inte mke mer att säga!
jo!!!
idah ska börja om att blogga..
hon ska starta en ny blogg och göra designe och allt!
och hon har lovat mig att hon ska blogga järnet, så vi får väl lita på de!? ;)
ha en bra dag!
ÄLSKAR SOLEN IDAG..
pusss
HAHAHAH, en gammal bild från kanske 2008!
ni får nöjja er med den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0