go with the flow


jag gör typ 70inlägg perdag..
men hur mke liv har jag?
haha..
skola på dagarna, hem, äta sen är jag med neea.
haha..

just nu väntar jag på maten iallfall och ja det sug,
för jag vill ut nu..
är typ hyper..
har iaf sminkat mig,
 har inte tagigt en bild för min mobil är på laddning så jag orkade inte, vill ha ström fall någn vill mig nåttttt..
vilket ingen vill..

ehm..
nu skirker min kära bror på mig att jag ska hjälpa till att duka...
NEJ.. jag sitetr vid datorn och bloggar så fuck u..

ajja..
vad vill ni se i bloggen?

*videoinlägg?
*hiss/diss?
*få veta saker om mig?
*ska jag ha en frågestund?

KOMMENTERA och säg vad du tycker!:)


Kommentarer
Postat av: emelie

videoinlägg vore toppen !

2011-02-07 @ 17:50:47
URL: http://emeliehedlundskriver.blogg.se/
Postat av: jocke

videoinlägg :D

2011-02-07 @ 19:00:17
Postat av: hUGGE

VI VILL HA HISS/DISS!! :D

2011-02-10 @ 15:29:29
URL: http://hugofes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0