HAHAHA..

jag kom just på en sak idag som hände på skolan...
som jag bara måste berätta..

jag hade so, sen gick jag ut ifrån klassrummet för jag skulle göra något.
jag minns inte vad, men det spelar ingen roll.
då var sanna och fia vid toaletten.
sanna- mickan, äre någon på toan?
jag-hahah jag har väl ingen aning?
fia-men knacka mickan, kom igen!
mickan-hej.. äre någon där? isåfall kan du svara? eller knacka eller något..?

vi börjar fnittra...

jamen dom brukar ju låsa toaletterna så det är nog ingen där..
så tänkte vi iallafall..

jag- knacka annars låser vi upp, gör något ljud iallafall..
*inget ljud*
sanna&fia- nej det är ingen där.

vi försöker låsa upp, och först gick det bra, sedan kände jag motstånd så jag börja skratta
då förrsökte sanna och då hörde vi att det var någon där..
och då sprang vi hur fort som hellst därifrån..

asså ni fattar inte hur roligt det var..
ni skulle tycka det var kul om ni var där
jag lovar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0